Szanowni Państwo,

Poniżej przygotowaliśmy pełne wyjaśnienie procedury zakupu i dostawy mebli Visby w 10 krokach:

 

Krok 1 - wybór produktu:

Z menu po lewej stronie prosimy wybrać interesujący Państwa produkt, a następnie wejść w jego opis.  Powyżej tekstu znajdują się rozwijane menu, z których można wybrać następujące opcje:

  • rozmiar mebla (w przypadku łóżek i materacy)
  • kolor
  • gęstość stelaża (w przypadku łóżek) 
  • ilość przedmiotów, które chcemy zakupić 

 

Krok 2 - złożenie zamówienia:

Po wybraniu opcji, należy nacisnąć czerwony przycisk "kupuję ten produkt". Na kolejnej stronie pojawi się zawartość koszyka oraz dwie opcje do wyboru:

  • "Kontynuację zakupów" - wybierając ten przycisk można dokupić kolejne produkty, a potem zapłacić za wszystko razem.
  • "Dalej" - ta opcja jest dla tych, którzy wybrali już swoje zakupy i chcą podać swoje dane oraz sposób zapłaty.

 

Krok 3 - podanie danych Klienta:

Następnym krokiem jest podanie danych osoby zamawiającej. Dostępne są dwie opcje:

  • "Rejestracja" - opcja dla stałych Klientów i tych zainteresowanych nowościami i promocjami z naszego sklepu, wymaga ustalenia loginu i hasła.
  • "Zakupy bez zakładania konta" - najszybsza forma, Klient podaje tylko dane niezbędne do przeprowadzenia tej jednej transakcji.

 

Krok 4 - wybór opcji zapłaty:

W tej części wybieramy sposób zapłaty z następujących możliwości:

  • "Przedpłata na nasze konto" - bezpośrednia płatność na nasze konto.
  • "Płacę z płatności.pl" - szybkie płatności PAYU (również kartą).
  • "Płatność przy odbiorze" - gotówką dla kuriera przy odbiorze paczki - opcja znacznie droższa.
  • "Płatność systemem Santander" - płatność na raty.

 

Krok 5 - wybór opcji dostawy:

Tu nie mamy wielkiego wyboru, jest to zawsze firma kurierska.

 

Krok 6 - potwierdzenie złożenia zamówienia:

Tutaj można wybrać inny adres dostawy, który różni się od danych adresowych osoby zamawiającej. Jest to opcja potrzebna dla osób, które życzą sobie otrzymać meble na inny adres.

W obszernej ramce można również dodać swoje uwagi do zamówienia.

Po zakończeniu wszystkich formalności, Klient otrzyma automatyczny e-mail potwierdzający zamówienie. Znajdują się tam wszystkie dane dotyczące wybranych zakupów oraz informacje umożliwiające dokonanie płatności. 

 

Krok 7 - wpłata:

W zależności od wybranej opcji zapłaty, oczekujemy na Państwa wpłatę i po jej dokonaniu zlecamy zamówienie na produkcję lub zlecamy bez zwłoki, a następnie wysyłamy za pobraniem (droższa opcja). 

Uwaga! Dotyczy płatności z góry na nasze konto: w momencie otrzymania Państwa przelewu, nasz system wysyła automatycznego e-maila z fakturą zaliczkową w załączniku. Jest to formalne potwierdzenie otrzymania wpłaty. 

 

Krok 8 - czas produkcji:

Zamówienie realizujemy w terminie podanym w opisie konkretnego mebla. Czas realizacji liczymy od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub po złożeniu zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem). 

Długi termin realizacji wynika ze specyfiki materiału z jakiego są wytwarzane meble. Obróbka drewna ma swoje prawa, do których musimy się dostosować, chcąc wykonywać meble naprawdę wysokiej jakości. 

 

Krok 9 - dostawa:

Mebel wysyłamy w częściach do samodzielnego złożenia, z czytelną instrukcją, zapakowany w solidne paczki i za pośrednictwem firmy kurierskiej. Z uwagi na duże gabaryty, łóżka ze skrzynią wysyłamy na palecie. W cenie przesyłki jest dostawa pod drzwi, ale kurier niestety nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki na wyższe piętra. Powodem są duże gabaryty i wewnętrzne przepisy przewoźnika. Oczywiście zdarzają się solidni kurierzy, którzy chętnie zanoszą meble do mieszkania Klienta. Nie jest to jednak reguła. Kurier posiada numer do odbiorcy, przeważnie dzwoni i umawia się przed przyjazdem. Przesyłki wysyłamy zawsze priorytetem i z reguły za pośrednictwem firmy kurierskiej - Schenker.

Jeżeli dostawa się opóźnia, prosimy o informację, a my będziemy interweniować u przewoźnika.

 

Krok 10 - odbiór towaru:

W momencie dostawy przesyłki należy dokładnie obejrzeć opakowanie pod kątem uszkodzeń. Jeśli stwierdzone są wyraźne uszkodzenia, to należy otworzyć przesyłkę przy kurierze i spisać z nim protokół szkody. Kurier ma obowiązek w tym pomóc. Brak spisanego protokołu może być przyczyną nieuznania reklamacji.

 

Inna możliwość - zamówienie telefoniczne:

Oczywiście zawsze możesz też złożyć zamówienie telefoniczne, dzwoniąc do naszych konsultantów w godzinach ich pracy. Wszelkie dane kontaktowe do nas znajdują się w zakładce "kontakt".

 

Mamy nadzieję, że nasze wyjaśnienia okazały się pomocne. W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji. 

 

Pozdrawiam serdecznie,

 

 

Mariola Kacprzak

Obsługa Klienta

Pracuję w dni robocze w godzinach od 7 do 15. 

Kontakt: mariola@visby.pl, tel.: 531935787

 

 

Współpraca

Jeśli jesteś zainteresowany sprzedażą naszych mebli sprawdź szczegóły współpracy.

więcej

Aktualności w Visby

Sprawdź co się dzieje w firmie Visby! Zobacz nowości i promocje cenowe!

więcej

Atesty i certyfikaty

Dokumenty potwierdzające jakość materiałów, których używamy przy produkcji naszych mebli.

więcej